streda 27. marca 2013

Mliečna fazuľová polievka :-)

Včera som namočila veľkú bielu fazuľu, že dnes uvarím kyselkavú polievku. Proste som na ňu dostala chuť.


Vodu, v ktorej bola fazuľa namočená, som vyliala, fazuľu prepláchla a dala s čistou vodou variť. Varila sa asi 2,5 hodiny. Priliala som ostatok sójovej smotany na varenie, ovsenej smotany, osolila a primiešala citrónovú šťavu. Polievku som zahustila iba málinko, a to rozmixovaním niekoľkých fazúľ ;-)


Juuuj, ale som si pochutila. Dcéra si naložila 1x a ja? Nepoviem, zjedla som ju všetkú ;-) :-D a ešte som si do nej pridala aj čerstvú petržlenovú vňať. Polievka s ňou bola mňam mňam mňam :-)






Dobrú chuť :-)


Ps: toto je len symbolické foto, polievku som jedla z riadneho taniera :-D













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára