sobota 23. marca 2013

Cestoviny s pestom z tofu a medvedieho cesnaku :-)

Z medvedieho cesnaku som robila už omáčku, koláč i pečivo a použila som ho aj do nátierky či jedla len tak samotné. Dnes som pripravila pesto, na ktoré som si chutila už od minulého roka ;-) Medvedí cesnak chodím zbierať do lesíka pri Dostihovej dráhe :-)






Toto pesto som robila špeciálne pre moju dcéru: je z údeného tofu, medvedieho cesnaku a olivového oleja. Bolo výbornééééééé, vyskúšajte. Orechy som nepoužila, pretože momentálne doma nemáme ani vlašské ani píniové, ale to vôbec na chuti pesta neubralo.






Pre mňa som pesto pripravila z pecorina, medvedieho cesnaku a olivového oleja. Urobila som ho viac, aby som si ho zamrazila a mala kedykoľvek po ruke ;-) Keď zamrzne, vyklopím ho do nádoby, v ktorej ho v mrazničke uchovávam. Potom iba vhodiť pár "kociek" pesta do uvarených cestovín a máte hotovo :-)






Navrch som si posypala ešte parmezán a nakrájaný medvedí cesnak a cesnakovo to teda bolo echt :-D
mňaaaaaaaaaam


Dobrú chuť :-)


















































2 komentáre:

  1. už rastie? aj ja chodím do toho lesíka zbierať...to je ináč perfektný nápad uchovávať ho v mrazáku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Biba, áno, už rastie, cca 2 týždne. Teda asi ako kde ;-)Pred 2-omi týždňami sme boli na zbere s dcérou a od druhého dňa začalo snežiť - pršať. Teraz som išla v sobotu, nazbierala som ho dosť a v nedeľu začalo snežiť. Takže som to vždy "vymákla". Aj včera som si uvarila cestoviny, vybrala 3 kocky pesta z mrazničky, zamiešala a hotovo. Dnes som minula posledný zamrazený nakrájaný medvedí cesnak na žemličky, tak čím skôr si musím ísť opäť nazbierať.

      Odstrániť