štvrtok 11. júla 2013

Špenátové halušky so "syrokrémom" a "parmezánom" :-)

Som v štádiu, keď chcem prejsť prevažne na raw (nevarenú) stravu, a tak sa postupne "lúčim" s jedlami, ktoré som mala - mám veľmi rada :-)


V chladničke som mala zbytok čerstvého špenátu zo záhrady mojej tety Milky a veľkú chuť na halušky špenátové. Bolo rozhodnuté, pretože špenát som cez víkend použila aj nevarený, nemala som také výčitky, že teraz prejde tepelnou úpravou ;-)


Suroviny:
1 hrnček špaldovej hladkej múky
3 strúčiky cesnaku
3 hrste čerstvého špenátu
soľ morská
voda podľa potreby (ak si dobre pamätám cca 250ml)


Suroviny na cesto premiešame a urobíme - uvaríme halušky.


Na "syrokrém" som použila nátierku Sójakrém od Alfa Bio 1,5 ks, ovsené mlieko. Chvíľočku som povarila, premiešala a naliala na halušky. "Parmezán" som urobila zo slnečnicových jadierok a sušeného droždia (vymixovala som).







Dobrú chuť :-)

















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára