utorok 9. júla 2013

Čo vzniklo z nátierky zo slnečnicových jadierok? :-)

Slnečnicové jadierka (asi za dve hrste) som deň - večer vopred namočila do vody. Na druhý deň, keď som prišla z práce, jadierka som scedila, prepláchla a rozmixovala s cibuľkou, bielym sójovým jogurtom a trochou soli.






Keď som nátierku ochutnala, veľmi mi niečo pripomenula! Polovicu som nechala v mixéri, pridala k nej kúsok stonkového zeleru, mrkvu, trocha horčice a spolu vymixovala. Mňaaaaaaaaaam! Viete čo z toho vzniklo? Treska :-D Chuťovo mi to úplne pripomínalo tresku, čo som naposledy jedla pred 100 rokmi. Terka o ničom nevedela, dala som jej ochutnať a zhodla sa so mnou: Mami, chutí to ako tá treska, keď si ju robila doma z rybieho filé. 


Terezke chutila viac nátierka, mne viac treska. Zjedli sme všetko a tresku som na druhý deň robila opäť. Ochutnalo ju (teraz počítam) 7 ľudí a každému chuťovo pripomínala tresku.


Neveríte? Vyskúšajte aj Vy ;-) a dajte vedieť. Nechajte ju cez noc zachladiť v chladničke.










Dobrú chuť :-)









1 komentár: