piatok 21. júna 2013

Jahody plnené avokádovým krémom :-)

Určite máte aj Vy "stavy", že keď niečo uvidíte, hneď to chcete uvariť či napiecť. A tak to bola so mnou a jahodami tentokrát tiež.


Uvidela som tento obrázok https://www.facebook.com/photo.php?fbid=635609873135659&set=a.615353095161337.1073741850.555474394482541&type=1&theater a vedela som, že si to v ten deň pripravím.


Po ceste z práce som kúpila jahody, všetko ostatné som doma mala.


Suroviny:
jahody čerstvé
avokádo
kakao (používam nepražené)
agáve (podľa chuti)


Jahodám odrežeme vrch s lístočkami (NEVYHOĎTE, použite do smoothie) a striedku (použite tiež do smoothie) vydlabeme či opatrne vyrežeme nožíkom či lyžičkou, čím Vám to pôjde lepšie.. Spodok teda "cípik" jahody jemne odrežeme, aby potom naplnená jahoda pevne stála.


Na krém si vymiešame avokádo s kakaom a podľa chuti pridáme agáve. Krémom plníme jahody a pred podávaním necháme ešte schladiť v chladničke.






Dobrú chuť :-)


Ps: v práci sa kolegyne čudovali, kde som kúpila také mega jahody. Nie, nie, žiaden mega, ale klasické jahody (stačí trocha trpezlivosti).















1 komentár: