štvrtok 6. júna 2013

Hummus a naan (u rodičov) :-)

Kto má rád cícer, určite mu chutí aj hummus. Ja ho milujeeem :-) Robievam ho pomerne často. Ten, čo som urobila dnes, som zobrala k rodičom a u nich som robila čerstvý naan. Pri príprave mi pomáhala sestra a zaúčala sa do tajov "kuchyne" ;-)))

Ak si budete robiť hummus prvýkrát, doporučujem ho pripraviť podľa tohto receptu:
http://varecha.pravda.sk/recepty/hummus-a-arabsky-chlieb-pita/7531-recept.html


Ja si ho pripravujem už od oka, vždy potrebujem:
cícer (deň vopred namočený vo vode, uvariť, nechať aj vývar)
cesnak
citrónová šťava
tahini pasta
soľ

olivový olej
čerstvá petržlenová vňať





Na tanieri hummus naaranžujem s olivovým olejom a petržlenovou vňaťou.


Chlieb Naan som pripravila podľa receptu z Miškinho blogu:

http://www.receptyzindie2.com/2011/08/cesnakovy-naan-s-cernuchou.html

Ja som nepoužila černuchu, ale čierny sezam ;-)






























Dobrú chuť, my všetci (ja, mama, otec a sestra) sme si pochutili veľmiiiiiiiiiiiiii :-)




















































Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára