sobota 12. októbra 2013

Brokolicové guličky s omáčkou :-)

V poradí štvrtý recept vyskúšaný z knihy Adamova dieta. Brokolicové guličky boli skvelé aj s omáčkou, som si veľmi preveľmi pochutila :-)


Suroviny na 1 porciu:

brokolica čerstvá menšia             1 ks
ľanové semienka                          1 PL
paradajky sušené                          3 ks
tekvicové jadierka                        1 PL
libečer čerstvý                              1 PL
(použila som čerstvú petržlenovú vňať)
petržlenová vňať čerstvá              1 ČL


Omáčka:

paradajky sušené                          2 ks
cesnak strúčik                               1 ks
paprička chilli červená                  1 ks
(nedala som)
paprika kápia malá                       1 ks
petržlenová čerstvá vňať              1 ČL
slnečnicové semienka                   2 ČL
(žiaľ, nemala som)


Postup:

Umytú brokolicu nastrúhame na jemnom strúhadle (pokrájala som na menšie). Nasekáme predom namočené sušené paradajky (nenamočila som, použila som domáce nakladané v oleji) a vňate. Tekvicové jadierka a ľan zmixujeme alebo pomelieme. Všetko zmiešame a mixujeme kým sa vytvorí súdržná hmota. V dlaniach tvarujeme guličky vo veľkosti jedného sústa a podávame s omáčkou.

Nakrájame kápiu, chilli, cesnak, paradajky, vňať a rozmixujeme aj so semienkami na hladkú pastu.



 
 
 
Dobrú chuť :-)
 




Skoro by som zabudla: do omáčky som pridala aj čerstvú bazalku ;-)




























                

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára