piatok 14. decembra 2012

Špaldový chlieb :-)

Nie je nad doma upečený chlieb. Čerstvý, voňavý a čo je najdôležitejšie, že viete, čo v ňom je. Proste si ho urobíte podľa svojej chuti ;-)


Recept na špaldový chlieb mám od Janici z Jemine (na FB), je fantastický.





Podľa toho, aké múky doma mám, si upravím pomer špaldovej hladkej a špaldovej celozrnnej múky a semiačka dám podľa chuti tiež. Miesto medu dávam agáve a chlieb môže jesť aj ľudia alergický na med či vegáni.


Do tohoto chlebu som pridala sušené paradajky a čierny sezam.




Špaldový chlieb so sušenými slivkami a vlašskými orechami. Terka si ráno odkusla a vraví: "Chutí ako vianočka." Prišla zo školy a povedala, že to bol najlepší chlieb! (natrela som ho s tofu nátierkou).


Večer, keď sa dopiekol, chvíľu som ho nechala vychladnúť a krajec som si natrela maslom a rakytníkovým džemom, dobrotkaaaaaaaaaaa :-)



 Do tohoto chlebu som dala 300g špaldovej múky hladkej a 200g špaldovej múky celozrnnej hladkej a iba tekvicové jadierka. Krajec natretý cícerovou nátierkou s droždím, kolieska paradajky a výdatná skvelá večera :-)





Dobrú chuť :-)


Aj Vy si chlieb pečiete doma?




















1 komentár: