sobota 7. septembra 2013

Zemiakové pirohy s tofu plnkou :-)

Na toto jedlo som si maškrtila už dlho a konečne som si ho ukuchtila.


Všetko som robila od oka ;-) Zemiaky som dala uvariť v šupke (myslím, že ich bolo niečo cez kilo), ošúpala a polovicu z nich som nastrúhala najemno do väčšej misy. Prisypala som k nim múku špaldovú hladkú (múky menej ako zemiakov), trocha soli a vymiesila cesto a nechala ho chvíľu odpočívať. Zatiaľ som si pripravila plnku: vymixovala som tofu biele s jogurtom bielym sójovým a soľou, aby bola zmes hustejšia.






Cesto som rozdelila na polovicu, najprv som pracovala s jednou a potom druhou. Vykrajovala som kolieska, naplnila plnkou, preložila a kraje popritláčala vidličkou. Pirohy vpravo sú plnené s tofu plnkou (dala som ich do mrazničky) a tie vľavo domácim slivkovým lekvárom. Aj z nich je pár v mrazničke.


Pirohy som dala variť do vriacej vody, a keď vyplávali na povrch, po pár minútach som ich vybrala na tanier, "pokvapkala" tofu plnkou, pridala pórik a mohli sme začať jesť :-)






Dobrú chuť :-)

































1 komentár: