utorok 30. apríla 2013

Pečená zelenina :-)

Zelenina je u nás veľmi, ale naozaj veľmi obľúbená. Varená, pečená, surová, v akejkoľvek podobe. V teplom počasí prevažne surová a v chladnejšom pečená či varená. Tentokrát som pripravila pečenú, zo zásob, ktoré sme doma mali.






Použila som zemiaky, karfiol, šampiňóny, baklažán, petržlen, mrkvu, cviklu, šalviu a tymián. Dajte si bylinky aké máte radi či aké doma "nájdete" :-) Jemne som pokvapkala olivovým olejom a dala piecť do vyhriatej rúry asi 25 minút.






Po 25 minútach som pridala mladú cibuľku, zelenú špargľu a rímsku rascu a ešte dala do rúry.






V rúre som na to "pozabudla" a pieklo sa to ešte asi polhodinku. Kľudne by stačilo len 15 minút, ale bolo to výbornéééééé. Hlavičky špargle bolo svetovo chrumkavé :-)





Zeleninu som na tanieri posypala čerstvou petržlenovou vňaťou a reďkovkovými výhonkami a namáčali sme si ju do dresingu (ten urobím vždy, ak máme v chladničke jogurt) = biely sójový jogurt, pažítka, petržlenová vňať, nastrúhaná reďkovka.


Dobrú chuť :-) (my sme si pochutili veľmi)






























4 komentáre:

  1. Toto by bol obed pre mna. Najradsej mam pecenu mrkvu. A este ked si predstavim vonu rímskeho kminu k tomu..Mnam. Zuzana ja som Tvoj blog objavila az tento vikend. Este som ho nestihla ani cely preluskat. .A veru mam co pozerat. Mas tu kopec krasnych receptov.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak túto lákavú dobrotu by som si hneď dala :-)

    OdpovedaťOdstrániť