nedeľa 7. apríla 2013

Lasagne s vegan mozzarellou :-)

Konečne som mohla "vyhovieť" aj mojej dcére a urobiť lasagne so "syrom". Ale pochutila som si aj ja, veľmi!!!


Použila som pláty lasagne kupované, stačilo mi 8 ks. Terka uvarila sójovú drvinu, ktorú som na panvici zmiešala s drvenými paradajkami z 1 konzervy, pridala tymián a bazalku, soľ a kokosové mlieko, asi 2dl.






Dno pekáča som jemne vytrela olejom, uložila dva pláty, dala zmes a mozzarellu z kešu.






Prekladaním jednotlivých vrstiev som pokračovala ešte 4x. Dala som piecť do vyhriatej rúry...






...na 180°C 30 minút.






Po 20 minútovom vychladnutí som nakrájala porcie a dozdobila ešte čerstvou bazalkou. Chutili vynikajúco, mňam ;-)








Dobrú chuť :-)
























































2 komentáre:

  1. Skvelé, keď v kuchyni spolu varia mama a dcéra...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeme, keď za nič iné ;-) , tak za toto musím moju dcéru pochváliť. Varí aj "nevarí" si sama :-)

      Odstrániť