štvrtok 10. januára 2013

Cuketové špagety so zelenou omáčkou :-)

Cuketové špagety som chcela vyskúšať už dávno, aj "uvariť", aj ochutnať. Taaaaaaaaak, a konečne sa mi to podarilo. Práve teraz, keď sezóna cukiet je už dávno fuč, no nevadí... ;-)


Cuketové špagety si pripravíte veľ mi ľahko, stačí len cuketu "postrúhať" ručným "strúhatkom" (prepáčte, vypadol mi názov tohto kuchynského náčinia, pomooooooooc) na špagety.
Uvarila som si aj pšeničné (posledná zásoba pšeničných cestovín, teda už mám iba lasagne).


Do mixéru som dala 1/2 zrelého avokáda, k tomu špenátové listy, pretlačené 2 strúčiky cesnaku, atlantickú morskú soľ, čerstvý tymián a sójovú smotanu na varenie. Všetko som riadne spolu zmixovala, na viackrát, s trpezlivosťou. Záleží aké množstvo na mixovanie máte ;-)






Prajem Vám dobrú chuť :-)



























Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára