sobota 23. marca 2013

Jablkový dezert s pudingom :-)

Už asi dva týždne ma dcéra upozorňuje, aby som si preriedila albumy na ploche, lebo asi 1/3 obrazovky je nimi "posiata". Určite aj Vy ste na tom podobne ;-) A keďže som momentálne na PN, tak som sa do toho pustila :-)


Dávnejšie sme mali lístkové cesto v mrazničke vždy. Stále bolo po ruke v prípade, že príde nečakaná návšteva alebo dostaneme chuť na niečo sladké. Tento jabĺčkový dezert som robila pomerne často, je ľahký na prípravu, aj suroviny sú také, ktoré máte bežne doma, je rýchly a veľmi chutný, aj teplý aj na studeno.


Pri príprave budete potrebovať:
lístkové cesto (štvorce 12x12cm)
puding vanilkový
mlieko
cukor
jablká
džem podľa chuti






Štvorce poukladáte na plech s papierom na pečenie, brádielkom "olemujete" okraj, do stredu dáte kôpku uvareného pudingu, na neho džem a prikryjete jabĺčkom, ktoré ste predtým pokvapkali citrónovou šťavou a narezali ako "vejárik".  Pečieme vo vyhriatej rúre na 200°C asi 15-20 minút (podľa Vašej rúry).






Dobrú chuť :-)






























3 komentáre:

  1. hmmm Zuzka, tá poznámka v úvode :-D...tak sa hlásim do klubu a sľubujem, že si tiež spravím poriadok na ploche :-))...a dezert je lákavý a určite chuťovo výborný! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D Dezert mám rada teplý, keď je vonku zima ;-) a v lete studený :-)

      Odstrániť
  2. Hned mám chuť na něco sladké :D

    OdpovedaťOdstrániť