sobota 23. marca 2013

Chlieb s pestom a parmezánom :-)

Chlieb s pestom (bazalka, parmezán, cesnak, olivový olej a vlašské orechy) a parmezánom som piekla druhýkrát a určite nie posledný. Vo vnútri hebučký a krásne vonia :-)


Použila som:
100g ražnej múky
150g špaldovej hladkej múky
1/4 droždia
175ml teplej vody
cukor na kvások (ja používam agáve)
5KL pesta
7PL parmezánu (nešetrila som ;-) )






Z kvásku, múky a ostatných ingredienciíí som vymiesila cesto, ktoré som nechala kysnúť asi 30 minút. Potom som ho premiesila, vytvarovala bochníček a nechala ešte podkysnúť.






Druhý chlieb - vľavo je pre dcéru (bez parmezánu a pesta). Chleby sa piekli vo vyhriatej rúre na 190° cca 30 minút.






Po upečení chlieb jemne potriem vodou, dám vychladnúť na mriežku a prikryjem utierkou. Chlieb s parmezánom je vľavo.


Dobrú chuť :-)










.














































2 komentáre: