piatok 15. marca 2013

Hummus a pita chlieb :-)

Zbožňujem cícer, či už v polievke, ako nátierku, hummus či len tak zobkať ;-)  Hummus pripravujem podľa oka a zatiaľ sa mi vždy vydaril :-)


Na prípravu som potrebovala:

cícer cca 250g (deň vopred som ho namočila)
tahini pastu 4-5PL
citrónovú šťavu z 1 bio citróna
cesnak (teraz som použila asi 7 strúčikov)
soľ
vývar z cíceru
olivový olej
petržlenovú čerstvú vňať


Uvarený cícer som scedila (vývar nevyliala), dala do mixéra, pridala citrónovú šťavu, tahini pastu, pretlačený cesnak, soľ a doliala som asi 10PL vývaru z cícera. Riadne rozmixovala, ochutnala a ešte jemne dosolila.


Okrem zeleniny som ho chcela zajedať aj pita chlebom, samozrejme doma upečeným. Osvedčil sa mi recept od pána Cuketku, tak som ho použila aj tentokrát: http://www.cuketka.cz/?p=262  Droždie dávam sušené a tentokrát som ho robila z 2-och hrnčekov špaldovej múky hladkej a 1 hrnčeka špaldovej múky celozrnnej. Ak dodržíte postup, určite sa Vám vydarí ;-)






Hummus som si naaranžovala na tanier, jemne poliala olivovým olejom a posypala petržlenovou vňaťou, jedla som ho so zeleninou a pita chlebom, výbornééééééé :-)






Dobrú chuť :-)




































Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára