piatok 7. júna 2013

Vegan - raw pohostenie :-)

Dnes má moja dcéra 17 rokov. Uprosila ma, aby mohla mať doma oslavu so spolužiačkami a spolužiakmi a ja nech sa "vytratím" z domu a prídem až o 22 hod. (tak sme sa nakoniec dohodli). Nebol problém niekam ísť, pretože momentálne prebiehajú v Bratislave na Primaciálnom nám. Jahodové dni a v Medickej záhrade Gurmán fest. Zúčastnila som sa obidvoch akcií: tej prvej s mojimi rodičmi a druhej so sesternicou Andrejkou.


Pôvodne na oslave mali byť piati až šiesti ľudia, no skončilo to len pri troch. Jedla bolo teda dosť, že ostalo nevadí, budeme mať zajtra na "raňajky" a niečo Terke zbalím aj von pre ďaľších priateľov.


Pripravila som jedlá, ktoré sú naše obľúbené a konzumujeme ich pomerne často.






A teraz pekne po poriadku :-)






Maki sushi s avokádom a údeným tofu. Ryžu používam klasickú guľatozrnnú a nepridávam do nej ocot (nechutí nám to s ním). V odkaze si môžete pozrieť aké sushi formičky používam a neviem si ich pri príprave vynachváliť http://laskanatanieridva.blogspot.sk/2013/03/sushi-vecera.html






Slané som akosi nestíhala napiecť a v špajzi sme mali prosové guličky, stačilo len nasypať do misy, výborné, bezlepkové...






Chcela som robiť ovocné špízy, ale doma som nenašla špajle, tak som urobila ovocnú mandalu :-) Použila som melón, červené hrozno, maliny, čučoriedky a banán.






Cícerová nátierka s droždím podávaná na doma upečenom chlebíku zo špaldovej múky s ľanovými semiačkami.


Recept nájdete tu: http://laskanatanieridva.blogspot.sk/2012/12/cicerova-natierka-s-drozdim.html






Hummus robím podľa oka ;-) Deň vopred namočím cícer do studenej vody, na druhý deň prepláchnem a uvarím do mäkka. Zlejem, po vychladnutí rozmixujem s pretlačeným cesnakom, citrónovou šťavou a tahini pastou. Dochutím soľou. Servírujem jemne poliate olivovým olejom a posypané čerstvou petržlenovou vňaťou. K hummusu môžeme podávať aj iba zeleninu.






To NAJLEPŠIE na koniec. Tak na túto tortu som nesmierne pyšná!!! Je raw (teda predpokladám) a je výýýbornáááááá, mňam :-)


Na "korpus" som zmixovala ďatle a ošúpanými mandľami a namočenými goji. Na niekoľko hodín vo vode namočené kešu som scedila a rozmixovala dohladka s čerstvými jahodami (môžete použiťovocie aké máte radi - maliny, černice alebo aj čučoriedky) Tortovú formu som jemne vymastila rastlinným maslom ALSAN bio, na to navrstvila korpus a potom aj jahodový krém :-) Mňaaaaaaaaaaaaaaam  V chladničke som nechala cez noc. Pred podávaním ju ozdobíme čerstvou jahodou.


Dobrú chuť :-)





























































































































8 komentárov:

  1. Hello to every one, it's really a fastidious for me to pay a visit this web page, it contains priceless Information.

    my blog ... voyance gratuite

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hello to every one, since I am genuinely keen of reading
    this weblog's post to be updated daily. It carries nice stuff.


    my webpage ... quest bars

    OdpovedaťOdstrániť
  3. We are a group of volunteers and starting a brand new scheme
    in our community. Your web site offered us with useful info to work on. You have done an impressive job and our entire community can be thankful to
    you.

    my blog post ... free music downloads (twitter.com)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Great article! That is the type of information that should be shared across
    the internet. Shame on the search engines for now not positioning this submit upper!
    Come on over and discuss with my web site . Thank you =)

    Also visit my web site; minecraft games free

    OdpovedaťOdstrániť
  5. I pay a visit daily a few web sites and sites diet
    plans for women to lose weight (http://dietplansforwomentoloseweightfast.com) read posts,
    however this weblog provides quality based posts.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. It is appropriate time to make some plans for the future and it is time to be
    happy. I've read this post and if I could I desire to suggest you
    some interesting things or advice. Maybe you could write next articles referring to
    this article. I desire to read more things about it!



    Also visit my blog: dating sites (http://bestdatingsitesnow.com)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Amazing blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere?
    A design like yours with a few simple tweeks would really make
    my blog jump out. Please let me know where you got your
    design. With thanks

    Visit my webpage quest bars

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Great website you have here but I was curious if you knew
    of any message boards that cover the same topics talked about here?
    I'd really like to be a part of online community where
    I can get feedback from other experienced people that
    share the same interest. If you have any recommendations, please let me
    know. Kudos!

    Also visit my weblog :: minecraft.exe

    OdpovedaťOdstrániť