štvrtok 6. júna 2013

Jahodové dni 06. - 08. 06. 2013 :-)

Opäť SHARKAM nesklamal. Po roku zasa pochúťky z jahôd na Primaciálnom námestí. Ponuka bola v podstate rovnaká ako minulý rok a cenová hladina jednotlivých pokrmov tiež nestúpla, keď tak o niekoľko centov.





S mojou kolegyňou Ivetkou sme išli po práci do mesta na konkrétne nákupy a mala som pre ňu prekvapenie, že pôjdeme aj na jahodovú večeru ;-) Prezradila som jej to pár krokov pred tým, ale vôbec neprotestovala.


Vybrali sme si nealko mojito a cisársky trhanec, na ktorý som sa vlastne spoliehala, že bude aj tento rok v ponuke.





Dala by som si aj jahodový koktejl, ale mixovali ho s klasickým kravským mliekom :-(  Nevadí... :-)
Cena za osviežujúce voňavé virgin mojito je 3 Eurá.




Cisársky trhanec: pripomína mi detstvo, keď nám ho (mne a bratovi) pripravoval tatino aj s marhuľovým džemom, mňaaaaaaaaam!!! Ivetka ho jedla prvýkrát, a tak jej pán kuchár vysvetlil, ako ho pripravovať. Hneď cez víkend trhanec pripraví doma deťom aj sebe.


 Nech sa páči recept:

Jahodový cisársky trhanec:
(5 porcií)
500ml plnotučného mlieka
250g hladkej múky
10g vanilkového cukru
4ks žĺtok
4ks bielok
50g práškového cukru
50g masla
30g hrozienka v rume

Z mlieka, múky a žĺtok si pripravíme palacinkové cesto, do ktorého zľahka vmiešame vyšľahané bielka. Vylejeme na panvicu, pridáme hrozienka v rume a opečieme z jednej strany. Pretočíme, roztrháme a zasypeme kryštálovým cukrom a maslom. Podávame s dusenými jahodami na karameli s práškovým cukrom.





Milovníci sladkých dobrôt si mohli zakúpiť jahodové zákusky. Pôjdem pozrieť aj zajtra a určite ochutnám ;-)




Divinový guláš s jahodami a pappardellami bol veľmi dobrý (hodnotenie viem od kamarátky Moniky z Bratislavského regálu, ktorá ho konzumovala). Ja nie, keďže mäso už nejem, ale porcia, ktorú som chutnala minulý rok, bola výborná :-)


V ponuke boli aj jahodové guľky s opečenou strúhankou, ktoré sme neochutnali. Z minulého roka si však pamätám ich lahodnú chuť a opražená strúhanka mi opäť pripomína detstvo (tentokrát varený karfiol s maslom a so strúhankou!).  Keďže chcem ísť na námestie aj zajtra a v sobotu, nemohla som ochutnať všetko dnes ;-)





Porcia cisárskeho trhanca a naše mojitka :-) Ps: nevravím to nahlas, ale dostala som aj repete ;-)





Priatelia, na Zdravie a Dobrú chuť :-)


Budem sa opakovať, ale keď je raz niečo dobré a kvalitné, treba chváliť!!! Sharkam nesklamal po špargľových dňoch ani jahodovými. Doporučujem ísť sa nielen pozrieť, ale aj ochutnať čo najviac dobrôt. Ja milujem tieto gastro akcie, tak tam proste chýbať nemôžem. A čo je pre mňa tiež veľmi potešujúce: Ivetke sa veľmi páčilo (prvá ňou absolvovaná akcia) a veeeľmi chutilo :-)


Páči sa mi aj "komornosť" tejto akcie, vždy príjemná atmosféra s profesionálnymi kuchármi. Stretla som aj kamarátku Tonku, ktorá prišla so synom a zoznámila som sa so šéfkuchárom Sharkamu pánom Andrejom Brunom http://www.sharkam.sk/newsletter/novy-sefkuchar/index.html  a čo ma úplne dostalo: spoznal ma, že som z Láska na tanieri :-)


Máte možnosť prísť, najesť sa a vypiť si zajtra v piatok 07.06. a v sobotu 08.06. a budem rada ak sa stretneme :-)


A aby som nezabudla, takto úžasné to bolo minulý rok  http://laskanatanieri.blogspot.sk/2012/06/jahodove-dni-v-bratislave-28-30062012.html  Aj recepty sú tu napísané :-)


















































































































Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára