utorok 24. decembra 2013

Štedrák vegan :-)

Koláč štedrák je, podľa mňa, jeden z najúžasnejších domácich koláčov. Je v ňom všetko, čo mám rada a je aj veľmi ľahký na prípravu.


Pripájam odkaz na recept, podľa ktorého som ho pripravila minulý rok (ešte s vajcami, maslom, tvarohom, práškovým cukrom). Tento rok som niektoré ingrediencie zamenila, ale na chuti to vôbec neubralo! :-)


http://laskanatanieridva.blogspot.sk/2012/12/stedrak.html


Robila som iba "poldávky" a aj som improvizovala: miesto strúhanky som dala pomrvené linecké koláčiky, ktoré sa mi "zlomili" ;-) Tvaroh som zamenila za tofu, hrozienka som nepoužila.










Odstáty na druhý - tretí deň chutí vynikajúco :-)






Dobrú chuť :-)







1 komentár:

  1. krasny den :) viete nam napisat aj recept vegan ako ste co zamenili?:)

    OdpovedaťOdstrániť