utorok 24. decembra 2013

Nevarený "raw" boršč :-)

Stránku 100% FOOD mi doporučil kamarát a hneď ako som uvidela recept a fotografie na borčš, ani chvíľu som neváhala. Niektoré ingrediencie som mala doma, niektoré dokúpila a začala som s prípravou.


S receptom sa nebudem rozpisovať, prikladám odkaz na vyššie uvedenú stránku.


http://www.100-percent-food.com/borsc/





Obed - boršč (fotila kolegynka Martinka Majerová) som pripravila pre štyroch ľudí (vrátane mňa). Všetkým nám chutilo a veeeľmi.


Tento boršč si viem predstaviť jesť maximálne zachladený, keď prídete v lete z páľavy domov ;-)


Tak, a ak, sa teda rozhodnete si ho pripraviť, prajem Vám dobrú chuť, my sme ju rozhodne mali. Dnes je to naša (moja a Terkina) vianočná polievka ;-)












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára