štvrtok 25. apríla 2013

Špagety so špenátovým pestom :-)

Pýtam sa dcéry: čo urobím na večeru? Cuketové špagety alebo uvarím celozrnné? Odpoveď: na čo máš viac chuť. No chuť som mala na oboje, aj Terka, ale rozhodla som pre varené a zajtra do práce si pripravím cuketové ;-)


Pôvodne som k špagetám na tanieri chcela prisypať čerstvú bazalku a cherry paradajky, ale napokon som urobila špenátové pesto. Špenát som kúpila dnes na trhu "Miletička" a bol prekrásny.


Umyla som špenátové listy a rozmixovala spolu s olivovým olejom, cesnakom, s asi 5 kúskami kešu (posledná zásoba) a lahôdkovým sušeným droždím. Veľmi, veľmi dobrééééééé, doporučujem :-)

 




 Na uvarené špagety som s pestom dala aj pokrájaný špenát, úplne jednoduché a zároveň veľmi výborné.






 Dobrú chuť :-)


Keď sú deti malé, zvykneme im vravieť (aspoň u nás to bolo a je zvykom), keď jedia napr. polievku, že ak všetko zjedia, nájdu na dne taniera "prekvapenie" ;-) No a moja dcéra, keďže všetko zjedla, našla cestovinového žraloka :-D






















































































Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára