utorok 16. apríla 2013

Šampiňóny s púpavovým pestom :-)

Dnes som mala chuť na veľa jedál naraz a nevedela som, čo skôr :-D Tak som to nejako skombinovala, vychádzala som z troch "ingrediencií", a to: púpavové listy, šampiňóny a parmezán.


Najprv som si pripravila púpavové pesto. Umyté listy z púpavy som zmixovala spolu s olivovým olejom a jemne opraženými vlašskými orechami. Parmezán som nepridala, pretože som varila aj pre moju dcéru.






Pre Terku so "syrom" zo slnečnicových jadierok.






 Pre mňa s parmezánom.






Šampiňóny som umyla, odstránila hlúbiky (použila som ich do brokolicovej polievky) a naplnila pestom. Tri som zasypala "syrom" zo slnečnicových jadierok a tri parmezánom. Dala som piecť do vyhriatej rúry 15 minút na 200°C.






Šampiňóny sme jedli s ľadovým šalátom, s listami z púpavy a aj kvetmi. Pochutili sme si...


Dobrú chuť :-)











2 komentáre:

  1. milujem šampiňóny a tvoj recept vyzerá úžasne a lákavo... a to posledné foto je nádherné! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ywettka, ďakujem veľmi pekne, aj my máme šampiňóni veľmi rady, moja dcéra ich odmala je aj surové, vždy si "uchmatne" ;-) Púpavové listy si ridávame do smoothies, teraz som ich použila takto :-)

      Odstrániť