piatok 15. novembra 2013

Cícerové guľôčky :-)

Našla som recept a o ani nie polhodinku som servírovala ;-) Vlastne mala som hotové, teraz sa guľky chladia v chladničke.


Indická cukrovinka je vegan a vhodná aj pre celiatikov :-)


Inšpirovala som sa tu http://varecha.pravda.sk/recepty/cicerove-gulocky-vegan/34912-recept.html


Mala som všetky suroviny, nič som za nič nezamenila a robila som z 1/2 dávky (vyšlo mi 12 ks), prvýkrát a pre istotu (smieeeeeeeeech).


Ak si budete chcieť tieto jednohubky pripraviť aj Vy doma, musíte použiť tieto potraviny na 1 dávku:


Alsan bio                                175 g
múka cícerová                        200 g
kokos strúhaný                           1 PL
orechy vlašské nasekané            1 PL
kardamóm zelený                       3 ks
(ja som vylúpla a použila mažiarik)
cukor muscovado                   100 g
(ešte som ho trochu pomlela v mixéri)


V kastróli som rozpustila rastlinný tuk a pridala múku, ktorú som pražila 15 minút (stále som miešala). Potom som pridala kokos, orechy a kardamóm, premiešala a odstavila zo sporáka. Primiešala som cukor a nechala chvíľu postáť.


Ešte z teplej masy som robila guľôčky, ktoré som vkladala do košíčkov a po chvíli vychladnutia dala ešte do chladničky. Táto malá dobrotka bude u nás určite aj počas vianočných sviatkov :-)







Dobrú chuť :-)



















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára