štvrtok 14. novembra 2013

Piatok tekvicového v Nitre, 08. 11. 2013 :-)

Počula som: "Odkedy postavili OC Mlyny, v meste ľudia nie sú." Pred dvomi týždňami na Festivale kávy a čokolády v Nitre v OC Mlyny bolo ľudí dosť, a tak som dúfala, že predsa len prídu aj do mesta na Kupeckú ulicu ;-)






Pôvodne sme na túto akciu mali ísť ako Fresh Barter s Heňou a Michalom https://www.facebook.com/pages/FRESH-BARTER/426295460814418 . Pár dní pred sme sa rozhodli, že nie, a keď som nad tým večer uvažovala, rozhodla som sa, že pôjdem sama za seba - za svoj blog :-)


Túto akciu zorganizovali občianske združenia Zelená zebra a Flot spolu s niektorými prevádzkami na uvedenej Kupeckej ulici. Vyrezávali sa tekvice, hrala výborná hudba, boli ochutnávky jedál (za prinesenú tekvicu v jednej prevádzke ste mohli dostať tekvicový krém) a my foodblogeri: Martinka z http://matapecie.blogspot.sk/ , Daniel z http://www.varicdaniel.sk/ a ja, ktorí sme ponúkali tekvicové dobroty sladké a naslano, Carving fruit prezentoval Rony https://www.facebook.com/Rony.poda?fref=ts  a Svet bedničiek www.svetbedniciek.sk  Ak som na niekoho zabudla, ospravedlňujem sa, pripomeňte mi a ja dopíšem...


Akcia sa začala o 14 hod. priamo na Kupeckej pešej zóne v Nitre. Ulica mi pripomínala našu bratislavskú Panskú, kde sa koná Dobrý trh ;-) (len bola kratšia a širšia).


Martinka nás viackrát telefonicky navigovala na miesto akcie a po našom príchode sme sa začali vybalovať. Dorazil aj Rony, neskôr aj Daniel. Platilo sa tekvicovými semienkami, ktoré bolo možné zameniť po 50 centov za kus :-)







Ronymu som priniesla jednu kuchársku knihu, ktorú ja už nevyužijem a poprosil ma o venovanie :-)







A mohli sme začať... :-)))))))))






Ja som mala v ponuke:






Tekvičky plnené s tekvicovým džemom (či pyré).






Špaldový chlieb s tekvicovými jadierkami s hokkaido nátierkou.






Tekvicový koláč nepečený.






Martinkina ponuka :-)






Daniel ponúkal Tekvicové karí s jazmínovou ryžou. Žiaľ pochutila som si iba na ryži (kari obsahovalo krevetovú pastu), ale vôňa bola nádhernááá :-)


Pod vedením Ronyho sme si vyskúšali aj carving...a celkom úspešne :-)












Ponuka Sveta Bedničiek :-)


A niekoľko záberov na záver :-)








































Na záver - za odmenu sme boli na výbornom lipovom čajíku a čokoláde :-)







Autorom tejto fotografie je pod Vŕškom - kníhkupectvo a antikvariát :-)






Čo dodať na záver? Budem citovať Luciu Godočíkovú, s ktorou sme komunikovali ohľadom organizácie a zabezpečenia:


"Pár slov k včerajšku: Bolo megaparádne. Veľká vďaka všetkým zo Zelená Zebra za pomoc pri organizácii, ooobrovská vďaka foodbloggerom (Martina, Zuzana, Nina, Aja, Daniel) za perfektné jedlá a vytvorenie super atmosféry, ďalej musím spomenúť Svet bedničiek za tekvice aj všetku zeleninu, ovocie a ostatné fajnotky, ktoré priniesli. Rony priťahoval carvingom obdivné pohľady a moderátor z Café&Music Lenora udržiaval ľudí informovaných a usmievavých, vďaka. Ďakujem tiež podnikom Na Kupeckej, že sa spojili a spolu sme mohli vytvoriť niečo také, ako #piatoktekvicoveho. Všetci, ktorí ste prišli, a svojou troškou (úsmevom, pochvalným slovom) ste sa pričinili o tak krásnu atmosféru, vám ďakujem. Boli ste SUPER!!!"

A ja dodám, že ďakujem, že som medzi Nitrančanov mohla prísť už druhýkrát :-)


Ešte pridávam jednu foto, autor nitralive.sk
























Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára