nedeľa 13. októbra 2013

Ryža Basmati s rímskou rascou :-)

A opäť spokojne relaxujem po skvelom obede.


Dnes som si pripravila ryžu s rascou, ktorú som sa naučila pripravovať na prezentácii Ajurvédskej kuchyne v Ganesh Utsav :-)


Suroviny, ktoré budete potrebovať:

ryža Basmati

ghee (ja som použila kokosový olej)
rasca rímska
kešu
hrozienka
ryža uvarená
soľ
paradajky na pásiky (nakrájala som iba zo šupy, striedku som si nechala k avokádu ;-) )
koriandrovú čerstvú vňať (žiaľ, použila som mrazenú)


Ryžu som uvarila vo vode a precedila, nechala na sitku odkvapkať a prevzdušnila.


Na rozpálenú panvicu som dala trocha kokosového oleja, a keď sa "rozpálil" postupne som začala po jednom pridávať vyššie uvedené ingrediencie - presne v takom poradí ako sú uvedené a po každej som premiešala a nechala chvíľku opiecť.


Toto výborné jedlo, môžete jesť samostatne (ako ja) alebo ako prílohu, máte hotové za 20 minút. Podľa mňa skvelá pochúťka pre nečakanú návštevu ;-)






Lístok bazalky som použila iba dekoračne, keďže som nemala čerstvú koriandrovú vňať.






Dobrú chuť :-)

































Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára