sobota 12. októbra 2013

Jablková raw roláda :-)

Suroviny na 1 roládu:

2 jablká
6 PL ľanových semienok
150g ďatlí
2 tobolky kardamomu
2 ČL Bio medu medovicového
pár kvapiek citrónu


Kardamom som nemala a miesto neho som dala mletú škoricu. Už som si ho kúpila, tak nabudúce s ním ;-) A miesto medu som použila agáve.


Postup:

Pomelieme ľan s kardamomom, potom pridáme ďatle, až kým vznikne pevné hladké cestíčko. Vyvaľkáme do tvaru obdĺžníka.

Jablká olúpeme (ja som nechala aj so šupkou), nastrúhame a pokvapkáme citrónovou šťavou. Vymačkáme zo šťavy a rovnomerne ich rozvrstvíme na pripravený obdĺžnik, pokvapkáme medom a zrolujeme.

Roládu necháme v chladničke stuhnúť a pred podávaním nakrájame na kúsky.






Dobrú chuť :-)
































Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára