piatok 30. augusta 2013

Koláč kysnutý s makom a ovocím :-)

Tento koláč som špeciálne piekla na jednu akciu, na Canoe trip s klubom LOVENIE :-)


Nepamätám si presne váhu surovín, ktoré som použila. všetko som dala od oka.


Suroviny:
múka špaldová celozrnná
múka pšeničná hladká
cukor hnedý
mak
troška soli do cesta
droždie čerstvé
voda


Kvások som zarobila priamo v nádobe s múkou a cukrom, pridala mak, trošičku soli a vymiesila nelepivé cesto, ktoré som nechala podkysnúť :-)



 
 
 
Cesto som "vyvaľkala" na plech s papierom na pečenie a dozdobila ovocím slivkami a mirabelkami do tvaru kvietkov, aby mal každý svoju kvetinku ;-) Slivky som posypala ešte škoricovým cukrom.
Koláč sa piekol vo vyhriatej rúre na 200°C cca 15 minút, možno trocha menej ;-)







Dobrú chuť :-)































Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára