nedeľa 20. januára 2013

Farebné curry :-)

Ďaľší skvelý recept, ktorým som sa nechala inšpirovať a v priebehu týždňa pripravila už dvakrát! Doporučujem, výbornéééééé :-)


Na farebné curry som "narazila" na FB - na tomto blogu http://www.biteme.sk/farebne-curry/  Soľ, korenie som nepoužila vôbec a kokosové mlieko som dala celú konzervu 400ml. Barborka a Mimi píšu, že je to pre 2 osoby, ale podľa mňa aj pre 4 ;-) Ako prílohu som urobila dusenú ryžu, ale určite sa curry dá jesť aj samotné.



 Dobrú chuť :-)





Túto fotografiu som pridala 03. 02. 2013. Do farebného curry som dala vyvariť aj limetkové listy a ako prílohu som urobila pšeno na cibuľke, výýýýýbornéééééééé :-)








































3 komentáre:

  1. to musí byť výborné, neostalo ešte pre mňa? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ivetka, sklamem Ťa: neostalo = všetko sme zjedliiiiiii :-D Naozaj výborné :-)

      Odstrániť