štvrtok 27. decembra 2012

Olivová tapenáda podľa mňa :-)

Tak toto je teda dobrotka. Úprimne, vôbec som nečakala, že to bude tak dobréééééé!!!!


Recept na tapenádu som si upravila, niečo som nedala, niečo pridala ;-)


Použila som:
25 čiernych olív
2 strúčiky cesnaku
olivový olej
strúhaný syr džiugas (môžete použiť aj parmezán)
čierne mleté korenie
šťavu z čerstvého citróna (podľa chuti)


Cesnak som pretlačila a prihodila k ostatným surovinám a rozmixovala. Ražný chlieb so slnečnicovými aj tekvicovými jadierkami, ktorý som si včera doma upiekla, som si dva krajíčky na sucho opiekla na panvici a natrela tapenádou. Je to úplne, že MŇAM!!!


Dovolím si povedať, že týmto zabodujete u akejkoľvek návštevy, ja som nadšená :-) A ako nápoj som si pripravila: odšťavila mrkvu, zeler, petržlen, cviklu, pridala pár kvapiek olivového oleja a trocha vody.





Prajem Vám dobrú chuť,  ja to idem ešte dojesť :-)











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára