nedeľa 5. mája 2013

Špargľové dni v Bratislave, 02. - 04. 05. 2013 :-)

Priatelia, prešiel necelý rok a opäť tu boli špecialitky zo špargle, ktoré nám pripravila catering firma Sharkam :-)




Veľmi som sa tešila a bola rada, že mi to vyšlo sem prísť. Dohodla som sa s dlhoročnou veľmi dobrou kamarátkou Olinkou a jej priateľom Petrom. Stretli sme sa priamo na Primaciálnom námestí, kde sa špargľové dni konali. Počasie bolo trocha pod mrakom, ale nám to vôbec neprekážalo a začali sme ochutnávať.


V ponuke boli štyri jedlá a na pitie biele i červené vína, minerálka. Ja a Peter sme si dali tekvicový krém a ravioli so špargľou... a Olinka špargľu so zemiakmi a holandskou omáčkou.




Špargľový krém bol rovnako vynikajúci ako minulý rok. Cena ostala nezmenená. Podľa minuloročného receptu som krém z bielej špargle niekoľkokrát doma aj pripravila a vždy sa mi vydaril, bol výborný. Tentokrát som v ňom necítila víno, hoci Peter áno. Aj sa pýtal pána kuchára - víno v ňom nebolo ;-) Opäť som si doma krém uvarila, veľká dobrota. Zajtra kúpim špargľu zasa... ;-)




Varená biela špargľa s holandskou omáčkou, s petržlenovými zemiakmi bola minulý rok v ponuke taktiež. Cena bola rovnaká 4 Eurá. Olinke chutilo, ja som si iba "lízla" z omáčky ;-)




Rybu so zelenou špargľou a rozmarínovými zemiakmi Sharkam ponúkal aj minulý rok, ale bol to pstruh lososovitý, tentokrát pripravil slovenského zubáča. Cena za minuloročnú "rybaciu" porciu bola rovných 5 Eur.




Ravioli minulý rok v ponuke neboli. Sharkam ponúkal risotto s grilovanou zelenou špargľou za cenu 3,50 Eur. Cestoviny boli plnené ricottou zmiešanou so zelenou špargľou, na porciu boli grilované cherry paradajky s jemne "osmahnutou" zelenou špargľou a posypané syrom Grana Padano. Mne a Petrovi chutilo :-)


Oproti minulému roku som očakávala minimálne rovnakú kvalitu podávaných pokrmov. Nebola som sklamaná, ale ani príliš nadšená (tým chcem povedať, že to bolo rovnako dobré - nie viac ako minulý rok). Stále si myslím, že to je vynikajúca akcia SHARKAMu v spolupráci s bratislavským magistrátom. Olinka aj ja sme očakávali, že si budeme môcť zakúpiť čerstvú špargľu. A teraz mi napadlo, že k vínku by som si dala napr. aj špargľový quiche...






Na Zdravie, už sa tešíme na ďaľšie gastronomické dni SHARKAMu :-)


Pripájam odkaz na minuloročné Dni špargle

http://laskanatanieri.blogspot.sk/2012/05/dni-spargle-v-bratislave-10-12052012.html




























































































Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára